Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over onze beautycorners, workshops of andere diensten? Dan ben je hier op de juiste plek. We hebben de meest voorkomende vragen voor je verzameld, zodat je snel een antwoord vindt.
Of je nu benieuwd bent hoe wij werken, welke mogelijkheden er zijn voor jouw evenement of wat er allemaal komt kijken bij een beautyworkshop: hieronder vind je alle informatie overzichtelijk bij elkaar.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag persoonlijk verder.
Algemeen
Werken jullie alleen in bepaalde regio's of door heel Nederland?
Wij hebben een professioneel geselecteerd team door heel Nederland. Afhankelijk van de datum en beschikbaarheid van het team, komen wij door heel Nederland op locatie.
Hoe lang van te voren moet ik boeken?
Moet ik vooraf betalen?
Ja. Bij particulieren sturen wij vooraf een factuur en deze wordt dan voor de workshopdatum voldaan. Bij bedrijven sturen we de factuur achteraf en bij evenementen vragen wij vooraf een aanbetaling. Bij nieuwe klanten vragen wij altijd een aanbetaling.
Beautyhoeken & evenementen
Kunnen jullie een beautyhoek aanpassen aan het thema van ons evenement?
Zeker. Ons team kan in gepaste kleding en stijl komen van het evenement. Maar ook het thema kan verwerkt worden in bijvoorbeeld de kapsel, make-up en nagels.
Hoeveel ruimte hebben jullie nodig om een beautyhoek op te bouwen?
Voorbeelden:
2 visagisten -> 2 x 2 meter
1 barbier -> 2 x 2 meter
2 stoelmasseurs -> 2 x 2 meter
2 nagelstylisten -> 2 x 2 meter
Bij een offerte aanvraag geven we ook aan wat we nodig hebben qua ruimte.
Nemen jullie ook de meubels mee?
Standaard nemen wij geen meubels mee. Op aanvraag kan dit wel, dan huren wij de meubels die we nodig hebben.
Meestal maken wij gebruik van de tafels en stoelen op locatie.
Met onze werkmaterialen ziet het er direct leuk en uitnodigend uit.
Workshops
Hoe werkt een workshop aan huis?
De visagiste of kleurstyliste geeft een introductie en doet alles stap voor stap voor. Daarna gaat elke deelnemer, onder begeleiding, zelf aan de slag. Uiteraard is er voldoende ruimte voor persoonlijke vragen.
Aan het einde van de workshop kan je een dag/avond make-up aan brengen of bij de kleuranalyse workshop weet je welk kleurtype je bent inclusief persoonlijk kleurenkaartje.
Voor hoeveel personen zijn de workshops geschikt?
Workshop kunnen prive, in kleine groepjes, worden geboekt. Maar ook grote groepen voor teams of vrijgezellenfeesten.
Wel rekenen wij de prijs vanaf 4 personen. Ben je met minder? Geen probleem, dan heb je veel persoonlijke aandacht. Wel rekenen wij dan de prijs voor 4 personen.
Vanaf 10 personen berekenen een korting en vanaf 14 personen komen we met meerdere stylisten.
Moet ik zelf materialen in huis hebben of nemen jullie alles mee?
Wij nemen alle materialen mee die nodig zijn voor de workshop. Wel maken we graag gebruik van een tafel en stoelen op locatie. Wij verzorgen geen catering.
Hebben jullie een locatie?
Nee. Wij komen altijd op locatie. Bij bijvoorbeeld mensen thuis, vergaderzalen of kantoren.
Praktisch & reserveren
Hoe kan ik een beautyteam of workshop reserveren?
Het meest praktisch voor de beautyhoek is via offerteaanvraag Beautyteam. We kunnen dan direct nakijken of de gewenste datum beschikbaar is.
Voor de workshops via contact.
Wil je liever persoonlijk contact? Dat kan uiteraard! We zijn veel onderweg, maar plannen graag een belafspraak in.
Rekenen jullie reiskosten?
Ja. We rekenen € 0,23 per kilometer. Wel proberen we reiskosten zo laag mogelijk te houden en freelancers uit de geboekte regio in te zetten.
Als het kan vragen we collega’s ook met elkaar mee te laten rijden.
Wat gebeurd er als mijn evenement wordt verplaatst of geannuleerd?
Dan graag we graag in overleg en uiteraard kijken of het evenement op een ander moment plaats kan vinden. Als we een nieuwe datum vinden dan rekenen we hier geen extra kosten voor.
Tot 48 uur van te voren kan een boeking worden aangepast of worden geannuleerd. Na deze tijd brengen wij kosten in rekening, afhankelijk van de soort opdracht.